لــوکس کـــده

Main My profile designer
در باره ي ما

به لــوکس کده خوش آمدید همانطور که می دانید این وبلاگ برای افراد لوکس ساخته شده است یکی از افراد لوکس خود شما هستید!!!دوستان و خوانندگان وبلاگ "لوکس کده"لطفا پس از خواندن مطالب و یا مشاهده ی عکس های وبلاگ نظر هم بدهید .اگر دوست دارید هر روز بهترین عکس ها و مطالب این وبلاگ برایتان ارسال شود در خبرنامه ثبت نام کنید.درج مطالب و تصاویر این وبلاگ در وب و نشریات دیگر تنها با درج منبع و لینک مجاز است.
پيوند روزانه
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
:: تمام پيوندها ::
جستجو در لوكس كده
"لطفا از کلمات کليدى براى جستجو استفاده کنيد !!!


طراح قالب

Www.loxkadeh.LoxBlog.Com
روش کنار آمدن با کابوس های شبانه کودکان خردسال
کابوس های شبانه کودک
 
 
 

به گزارش لوكس كده به نقل از مجله ميهن : هیچ چیز نمی‌تواند والدین را بیشتر از وقتی که فرزندشان دچار کابوس شبانه است نگران کند. کابوس‌های شبانه کودک هم می‌تواند به علت رشد آگاهی کودک نسبت به محیط اطرافش باشد هم ناشی از تخیلات وی، که در این سن بسیار قوی هستند.


 
این صفحه را به اشتراک بگذارید
:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |شنبه 25 تير 1390برچسب:"روش کنار آمدن با کابوس های شبانه کودکان خردسال,مجله ميهن,mihan-mag,لوكس كده,كابوس هاي شبانه",|


لوكس كده:بزرگترین حمله سایبری تاریخ، به وزارت دفاع آمریکا+ عکس
دویچه وله: «ویلیام لین، معاون وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که پنتاگون در ماه مارس سال جاری توسط یک کشور خارجی هدف یکی از بزرگ‌ترین حملات سایبری قرار گرفته است.»
 

به گزارش جام نیوز، سایت دویچه وله در خبر امروز 15 جولای( 24 تیر) از حمله سایبری به وزارت دفاع آمریکا خبر داد.
دویچه وله نوشت: «در یک حمله سایبری به وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا بیش از 24هزار فایل حساس متعلق به پنتاگون به سرقت رفته است، فایل‌های حساس ربوده شده به شبکه کامپیوترهای صنعت دفاعی تعلق داشته‌اند. رسانه‌های آمریکایی این احتمال را مطرح می‌کنند که آمریکا در پی تمرکز بیشتر بر فعالیت چین و روسیه در فضای مجازی خواهد بود.»
دویچه وله افزود: « لین معاون وزیر دفاع آمریکا همچنین با اشاره به اینکه «در قرن بیست و یکم، بیت‌ها و بایت‌ها به اندازه گلوله‌ها و بمب‌ها خطرناک‌اند» استراتژی جدید وزارت دفاع آمریکا را در فضای مجازی اعلام کرد.»
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |شنبه 25 تير 1390برچسب:"هك,حمله سایبری,حمله سایبری به وزارت دفاع آمريكا",|


غذاهای مسمومی که شبانه روز می‌بلعیم

سموم شيميايي

اگر جانوری که این سموم در بدنش موجود است توسط جانور بزرگ‌تری که توانایی حفظ این سم را دارد خورده شود، مقدار سم در بدن این موجود زنده از مقدار آن در آب محل زندگی، بیشتر خواهد شد. این حد، برای ماهی‌ها ممکن است صدها تا هزاران برابر بیشتر از مقدار موجود در آب برای همان سم باشد....

این صفحه را به اشتراک بگذارید
:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |شنبه 25 تير 1390برچسب:" غذاهای مسمومی که شبانه روز می‌بلعیم ,غذاهای مسموم,مجله دانستنيها,دانستنيها,مطالب دانستنيها,آفت",|


لوكس كده:دنياى وب در 60 ثانيه

این طرح گرافیکی توسط طراحان وب شانگهای درست شده که نشان میده در هر ۶۰ ثانیه چه اتفاقاتی در دنیای وب صورت میگیره:

 

بیش از ۶۹۴,۴۴۵ جستجو با موتور گوگل انجام می‌شود

بیش از ۶,۶۰۰ عکس در سرویس Flickr آپلود می‌شود

۶۰۰ ویدیو بر روی یوتیوب گوگل با محتوایی بیش از ۲۵ ساعت آپلود می‌شود

بر روی فیسبوک ۶۹۵ هزار پروفایل به روز می‌شود، ۷۹,۳۶۴ وال پست و ۵۱۰,۰۴۰ کامنت نوشته می‌شود

۷۰ دامنه جدید ثبت می‌شود......

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |شنبه 25 تير 1390برچسب:"لوكس كده:دنياى وب در 60 ثانيه,دنياى وب در 60 ثانيه,میلیون ایمیل,ایمیل,tumbler,مرورگر,Firefox,Flickr, گوگل,LinkedIn,YahooAnswers,com ,Answers,com,Pandora,مطالب علمي",|


لوكس كده:مقایسه لپ تاپ با کامپیوتر رومیزی

انتخاب بین لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی تصمیم سختیه . هرکدام از این دو یک سری مزایا و معایبی دارند که لوكس كده به طور خلاصه به شما توضيح مي دهد:

کدام  رو باید بخرم ؟

لپ تاپ ها یک مزیت بزرگ نسبت به کامپیوترهای رومیزی دارند اونم قابل حمل بودنشون هست و در هر لحظه اطلاعات و نرم افزارهای کاربردی شما در دسترس شماست . با یک کارت wirelessشما می تونید در حین جابجایی مکانی نیز به اینترنت متصل باشید و ایمیل خود را چک کنید یا در اینترنت جستجو کنید . در عوض قیمت کامپیوترهای رومیزی به مراتب ارزانتر از لپ تاپ هاست . هرچند قیمت لپ تاپ ها هم علیرغم کاربردهای گوناگون ، رویه نزولی به خودش گرفته

در حالت کلی قبل از تصمیم در مورد انتخاب بین کامپیوتررومیزی و لپ تاپ باید ببینید قصد شما از داشتن یک کامپیوتر چیه ؟ در ادامه بعضی فاکتورها رو بیان میکنم .

وزن ، اندازه و قابلیت حمل:

یک لپ تاپ معمولی وزنی بین ۲ تا ۳٫۵ کیلوگرم داره . این در حالیه که لپ تاپ های فوق سبک مثل مک بوک ایر (mac book air) وزنش حدود ۱٫۳ کیلوگرم هستش. سایز تصویر اغلب لپ تاپ ها بین ۸ تا ۱۰ اینچ هست که برای جستجو در اینترنت و چک کردن ایمیل خود مناسبه اما برای انجام بازی با گرافیک بالا و همچنین استفاده از فایل های مالتی مدیا خب مسلما کامپیوترهای رومیزی که صفحه نمایش بزرگتری نسبت به لپ تاپ ها دارند مناسب هستند.

لطفا ادامه مطلب را كليك كنيد

این صفحه را به اشتراک بگذارید
:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |شنبه 25 تير 1390برچسب:"لوكس كده:مقایسه لپ تاپ با کامپیوتر رومیزی,مقایسه لپ تاپ با کامپیوتر رومیزی,مقایسه لپ تاپ,راهنماي لپ تاپ ,راهنماي خريد لپ تاپ,راهنماي خريد رايانه,مزاياي لپ تاپ" ,|


Probe's targets cloud 'crystal ball' for solar system

Dawn snapped this image of Vesta on 9 July from a distance of 41,000 kilometres (Image: NASA/JPL-Caltech/UCLA/MPS/DLR/IDA)

Land ho! After nearly four years of interplanetary travel, NASA's Dawn spacecraft is about to be captured into orbit around the giant asteroid Vesta. Meanwhile, a new paper argues that Vesta and Ceres, another huge asteroid set to be visited by Dawn, are the main stumbling blocks to predicting the long-term fate of the solar system.
این صفحه را به اشتراک بگذارید
:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |شنبه 25 تير 1390برچسب:,|


افزایش سرعت بارگزاری صفحات php و html با چند تکنیک ساده
 

افزون بر تکنیک‌هایی که کارایی و سرعت تولید محتوا را زیاد می‌کنند، چند تکنیک بدون هزینه نیز وجود دارند که می‌توانند سبب کم‌شدن زمان انتظار مشتری برای بارگزاری صفحه شوند.

محتوایی که توسط php تولید و به مرورگر ارسال می‌شود، پیش از ارسال به مرورگر در بسته‌هایی با حجم مشخص قرار می‌گیرند و اگر حجم آن زیاد نباشد، معمولا پیش از پایان اسکریپت به مرورگر فرستاده نمی‌شوند.

یکی از ساده‌ترین کارهایی که برای افزایش سرعت می‌توان به انجام رساند، استفاده از دستور «flush» پس از پایان تگ «head» در HTML است. دستور flush در php باعث می‌شود محتوای تولیدشده تا کنون فورا برای مرورگر فرستاده شود. با توجه به اینکه معمولا بخش head حاوی پیوند به فایل‌های دیگر مانند فایل‌های css و اسکریپت‌ها و … است. ارسال فوری آن باعث می‌شود تا مرورگر دریافت این فایل‌ها را زودتر آغاز کند و زمان انتظار برای دریافت محتوای صفحه به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرد.

برای پیاده‌سازی این تکنیک، قطعه کد زیر را درست بعد از تگ پایان «head» فراخوانی کنید

نکته‌ی ساده‌ی بعدی، قرار دادن تگ‌های «style» در بخش «head» است ( مگر در زمانی که این کار ممکن نباشد ). این کار سبب می‌شود، کارایی تکنیک قبلی به بیشینه‌ی خود برسد و علاوه بر آن، هنگامی که مرورگر خصوصیات css عناصر را از پیش بداند، محاسبات سنگین و زمان‌بر تعیین حالت نمایش به حداقل خود می‌رسد.

برخلاف تگ‌های Style، بهتر است تا تگ‌های Script را در انتهای فایل خود قرار دهید( مگر زمانی که این کار ممکن نباشد ). علت این امر خاصیت ویژه‌ی اسکریپت‌ها است. مطابق استانداردهای موجود، تا زمانی که یک اسکریپت بارگزاری نشود، دریافت فایل‌های دیگر متوقف می‌ماند و ادامه‌ی دریافت و پردازش آن‌ها وابسته به پردازش فایل اسکریپت می‌شود.

بهینه‌سازی بعدی استفاده از کمترین تعداد فایل‌های خارجی است. به این معنی که تا جایی که امکان دارد، از فایل‌های خارجی -مانند Styleها و Script- کمتری استفاده کنید. با یکی کردن محتوای این فایل‌ها، تعداد درخواست‌های http به حداقل می‌رسد و سرعت بارگزاری صفحه‌ی شما زیادتر می‌شود.

از قرار دادن قالب‌بندی‌های درون‌خطی خودداری کنید و تمام قالب‌بندی‌ها را به فایل‌های css منتقل کنید. این‌کار علاوه بر حذف موارد تکراری، سبب کاهش حجم html اصلی و افزوده‌شدن قابلیت Caching به قالب‌بندی‌ها می‌شود.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


اتحاد مایکروسافت و بایدو علیه گوگل!

 شرکت مایکروسافت در پی یک توافقنامه با موتور جستجوگر چینی بایدو از این به بعد خدمات جستجو به زبان انگلیسی را در این موتور جستجوگر بر عهده می‌گیرد.

این توافقنامه در حالی صورت می‌گیرد که در حدود ۱۸ ماه پیش، گوگل در پی هک شدن سرورهای جیمیل خوکه منشا حملات آن را از چین می‌دانست، خدمات خود را برای این کشور به حالت تعلیق در آورد.

بر طبق این توافقنامه وقتی کاربران در صفحه جستجوی بایدو به انگلیسی جستجو کنند بینگ و نتایج آن در صفحه جستجو به نمایش درمی‌آید.

baidu_microsoft

سخنگوی بایدو در این مورد می‌گوید: “در حال حاضر در حدود ۱۰ میلیون جستجو به زبان انگلیسی در هر روز انجام می‌شود و ما با همکاری با بینگ می‌خواهیم رضایت کامل این دسته از کاربران را جلب کنیم”.....

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:"چین,سايت چین,موتور جستجوگر چینی, جستجوگر چینی, شرکت مایکروسافت, مایکروسافت,هک شدن سرورهای جیمیل,سرورهای جیمیل,بینگ",|


‏‏چطور از دست خستگی چشم جلوی کامپیوتر خلاص شویم؟
 

امروزه بسیاری از ما ساعات کاری خود را مقابل صفحه مانیتور سپری می کنیم و وقتی به خانه می رسیم هم خستگی تن خود را جلوی صفحه تلوزیون (یا مجددا مانیتور کامپیوتر) به در می کنیم، اما با خستگی چشمهایمان چه کنیم؟ ‏

خستگی و حتی درد چشمها در برابر مانیتور یکی از شایعترین مشکلاتی است که کاربران کامپیوتر با آن مواجه اند. مساله ای که بعضی وقتها ممکن است حتی مانع از فعالیت عادی و یا خوابیدن هم بشود. شاید شما هم قبلا گرفتار چنین مشکلی شده اید و حتی به دنبال راه حلی برای آن هم گشته اید. اما چه کار باید کرد؟ ‏

اولین کار این است که "خستگی چشمها" را بشناسیم. یا آنگونه که این روزها مرسوم است: خستگی چشمها را از نو تعریف کنیم! ‏

شناخت "خستگی چشمها"
تشخیص علائم خستگی چشمها بسیار آسان است، اما چیزی که کمی سخت است، یافتن ارتباط بین این علائم و خستگی چشمهاست. چون این علائم بسیار غیراختصاصی و رایج هستند. مثلا سردرد، احساس سنگینی سر، سرگیجه یا پرش عضلات اطراف چشم و پلک می تواند نشانه ای از خستگی چشم باشد. همچنین ممکن است درد و سوزش چشمها (حتی وقتی که چشمها را می بندیم) و احساس سنگینی چشم و حتی تهوع هم علامت خستگی چشم باشند. ‏

اما مساله این است که ما بیشتر اوقات به جای توجه به این علائم که چشم برای ما می فرستد، آنها را تقصیر کم خوابی یا استرس کار و خستگی روزمره می دانیم و اهمیتی برای آنها قائل نمی شویم. ‏

چطور از دست خستگی چشم خلاص شویم؟
به چشمهایتان زنگ تفریح بدهید: بعضی وقتها بلند شدن از جلوی کامپوتر خیلی سخت است اما بهتر است هر نیم ساعت که با کامپیوتر کار می کنید، چند دقیقه ای به چشمانتان استراحت بدهید، بروید و یک نوشیدنی برای خودتان بیاورید. با کسی که قرار است پروژه ای را تحویلش بدهید کمی تلفنی صحبت کنید. از پنجره به بیرون نگاهی بیندازید یا هر کار دیگری که مستلزم نگاه کردن به صفحه مانیتور نباشد انجام بدهید. چشم شما قدرشناسی خود را نشان خواهد داد و کمتر بهانه خواهد گرفت. ‏

از نرم افزارها ها برای یادآوری استفاده کنید:
تعداد زیادی از اپلیکیشن های یادآور سلامت برای گیکهای محترم عرضه شده اند. مثلا: Awareness, WorkRave, Time Out, و ProtectYourVision. کار همه آنها این است که گاه به گاه به شما یاد آوری می کنند که این اطراف چیزی غیر از مانیتور و کامپیوتر هم هست و بهتر است لحظاتی به چشمان خود استراحت بدهید. ‏

قانون 20-20-20
برای بخاطر سپاری بهتر و رفع خستگی چشمها، عده ای قانون 20-20-20 را پیشنهاد می کنند که به این صورت بیان می شود. هر 20 دقیقه، 20 ثانیه به جایی در 20 قدمی خود نگاه کنید (این 20 قدم چیزی حدود 6-7 متر می شود) اما من ترجیح می دهم این قانون را به این صورت اصلاح کنم: هر 20 دقیقه 20 ثانیه به فاصله دور نگاه کنید و 20 قدم هم راه بروید. اینطوری هم از خستگی چشمها در امان خواهید بود و هم درد کمر و کتف و شانه ها کمتر به سراغتان می آید. چون توصیه شده است که بعد از مدتی نشستن، بهتر است چند قدم راه بروید. ‏

چشمها را باید شست: ‬ ‏
بله چشمها را باید شست، البته خود چشم بلد است این کار را انجام بدهد. پلک زدن مرتب، عمل شستشوی چشم را با استفاده از ماده پاک کننده و محافظ فوق العاده ای به نام اشک انجام می دهد. اما متاسفانه وقتی به شدت به چیزی خیره شده اید (مثلا یه صفحه مانیتور) دفعات پلک زدن بسیار کم می شوند و این چیزی است که اصلا خوب نیست و بعد از مدتی ممکن است اشک کاربر محترم را در بیاورد. بهتر است گهگاه چشمانتان را برای چند ثانیه ببندید یا چند بار عمدا پلک بزنید. ‏

عادت های خوب برای چشم:
وقتی شروع به استفاده از قانون 20-20-20 کردید، سعی کنید اینکار را مرتب انجام دهید. در ضمن می توانید این قانون را طوری اصلاح کنید که با شرایط شما سازگارتر باشد. ادامه دار بودن این استراحت بسیار مفیدتر از انجام دقیق آن هر 20 دقیقه یکبار است. ‏

همچنین بهتر است نور صفحه نمایش را متناسب با شرایط خودتان و روشنایی محیط تنظیم کنید. بعضی نرم افزارها مانند Flux می توانند کار تنظیم روشنایی صفحه در طول روز را برایتان انجام دهند. همچنین بهتر شدن شرایط زیستی محیط کار شما نظیر تنظیم روشنایی و تهویه مناسب و حتی دکوراسیون و رنگ بندی خوب؛ می تواند تاثیر زیادی در بهبود سلامت بدن و چشمهایتان داشته باشد. حتی یک تغییر کوچک هم می تواند کمک بزرگی باشد. ‏

نهایتا اینکه، بهتر است در غیر از ساعات کاری استفاده از صفحه نمایش را محدود کنید. دل کندن از تکنولوژی اطلاع رسانی خیلی سخت است ولی یک قدم زدن معمولی می تواند در سلامت و روحیه شما تاثیری بگذارد که به چند دقیقه دوری از صفحه مانیتورتان می ارزد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


داستان فرشته بیکار
 

روزی مردی خواب عجیبی دید، او دید که پیش فرشته‌هاست و به کارهای آنها نگاه می‌کند، هنگام ورود، دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه‌هایی را که توسط پیک‌ها از زمین می‌رسند، باز می‌کنند، و آنها را داخل جعبه می‌گذارند. مرد از فرشته‌ای پرسید، شما چکار می‌کنید؟

فرشته در حالی که داشت نامه‌ای را باز می‌کرد، گفت: این جا بخش دریافت است و ما دعاها و تقاضاهای مردم از خداوند را تحویل می‌گیریم. مرد کمی جلوتر رفت، باز تعدادی از فرشتگان را دید که کاغذهایی را داخل پاکت می‌گذارند و آنها را توسط پیک‌هایی به زمین می‌فرستند.

مرد پرسید: شماها چکار می‌کنید؟ یکی از فرشتگان با عجله گفت: این جا بخش ارسال است، ما الطاف و رحمت‌های خداوندی را برای بندگان می‌فرستیم.

مرد کمی جلوتر رفت و دید یک فرشته‌ای بی کار نشسته است مرد با تعجب از فرشته پرسید: شما چرا بی کارید؟
فرشته جواب داد: این جا بخش تصدیق جواب است. مردمی که دعاهایشان مستجاب شده، باید جواب بفرستند، ولی فقط عده بسیار کمی جواب می‌دهند. مرد از فرشته پرسید: مردم چگونه می‌توانند جواب بفرستند؟ فرشته پاسخ داد: بسیار ساده فقط کافیست بگویند “خدایا شکر”

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


سرگذشت جالب یک لغت
 

در پس اکثر لغات و اسم ها فلسفه ی جالبی نهفته است.
چرا "استکان"؟؟
در زمان‌های قدیم هنگامیکه هندوها با کشورهای عربی مراوده تجاری داشتند برای نوشیدن چای به همراه خود پیاله‌هایی را به این کشورها خصوصا عراق و شام قدیم آوردند که در آن کشورها به بیاله معروف شد.پس از آن اروپاییانی که برای تجارت به کشورهای عربی سفر میکردند چون در کشورشان از فنجان برای نوشیدن چای یا قهوه استفاده میکردند هنگام بازگشت به کشورشان این پیاله‌ها را به عنوان یادگاری میبردند و آن را East Tea Can مینامیدند. "یک ظرف چای شرقی"به تدریج این کلمه به کشورهای شرقی بازگشت و در آنجا متداول شد

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


چرا به راحتی دروغ می گوییم؟
 

یک بررسی آمریکایی انجام شده توسط NIMH (موسسه ملی بهداشت روانی) نشان داد که در یک هفته ، ۳۰ درصد از مردم در جامعه به دیگران دروغ می گویند. آمار نشان می دهد حتی ۳۸ درصد از دانشجویان دروغگو هستند.تا حدودی ، از ۱۰۰ نفر دعوت شده به تعامل در یک هفته ، ۳۸ نفر اعتقاد به دروغ دارند. فوق العاده نیست؟
اگر دروغ است در واقع بسیار گسترده انجام می شود ، البته برای آن دلایل مهمی وجود دارد. حداقل چهار عامل وجود دارد که باعث می شود مردم دروغ بگویند ، یعنی :

۱٫ عوامل شخصیتی: یعنی وجود برخی از افراد که تمایل دارند همیشه دروغ بگویند!

به طور معمول ، کسانی که خیلی بیشتر از دیگران از دروغ استفاده می کنند به طور کلی به نام فوق العاده رویا پرداز نامیده می شوند. همانطور که برای گرایش آسیب شناختی خواسته و آگاهانه به دروغ و داستان خیالی گفتن به نام جنون دروغ یا اغراق گویی نامیده می شوند.

بیمار جنون دروغ یا اغراق گویی تمایل بسیار قوی برای ایجاد یک داستان نادرست برای شخص دیگری اما نه ، برای دروغ گویی بلکه برای جلب توجه بیشتر است.

به گفته بسیاری از دانشمندان روانشناسی ، انواع شخصیت های خاصی که تمایل به دروغ بیش از دیگران وجود دارد. این بر خلاف جنون دروغ یا اغراق گویی است که تمایل پاتولوژیک یا اختلالات عصبی است.اما تمایل دارد تا راحت تر دروغ بگویند.
اغلب کسانی که دروغ می گویند تمایل به شخصیت تاثیرگذار بودن دارند و بیشتر به ظاهر روانشناختی و جسمانی خود توجه می کنند و بیشتر دوست دارند تا دیگران را تحت تاثیر خود قرار دهند.( به اصطلاح: خوش مشرب )
۲٫ عوامل زمینه اجتماعی، یعنی: وجود زمینه اجتماعی باعث می شود افراد دروغ می گویند.
در بسیاری مواقع تشویق به دروغ گویی وجود دارد. برای مثال: هنگامی که موقعیت شما در خطر است اگر چه می دانید دروغ بد است اما برای به اوج رساندن خود دروغ می گوید!
هنگامی که در برابر افراد قدرتمند و دارای اعتبار قرار می گیرید خود به خود دروغ می گوید زیرا می خواهید در کلام و طبقه افراد با او برابر باشید. اگر در رشته خاصی مهارت داشته باشید و درس خوانده باشید و به دلیل دوری طولانی مدت از این مهارت خود اطلاعات مورد نیاز را فراموش کرده باشید بیشتر احتمال دارد در برابر درخواست دیگران در این زمینه به آنها دروغ بگویید و نمی توانید بگویید که من فراموش کرده ام یا مهارت ندارم!! ( برخی افراد هم این طوری هستند دیگه )
در این چنین موقعیت هایی مزایای اجتماعی سبب دروغ گویی می شود…
۳٫ عامل محافظت از منافع: یعنی فرد برای حفظ منافع خود برابری دروغ گفتن تلاش می کند!
چرا دروغ؟ دلیلش این است که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به شما سود می رساند و برای شما مفید می باشد. دلایل چندی می تواند از جمله روانشناختی یا مادی باشد.
ما در اینجا تعدادی از آنان را برای شما فهرست می کنیم:
۱٫ محافظت از منافع
۲٫ منافع سودمند
۳٫ دریافت پاسخ عاطفی مورد نظر
۴٫ محافظت از خجالت کشیدن، از دست دادن صورت ، یا نگاه بد
۵٫ محافظت از عدم توافق
۶٫ محافظت از آسیب
۷٫ محافظت در برابر نگرانی
۸٫ محافظت از درگیری
۹٫ محافظت از ناراحتی
۱۰٫ حفظ حریم خصوصی
۱۱٫ دیدگاه دیگران در مورد ما
۱۲٫ ساخت نگاهی متفاوت از واقعیت
۱۳٫ تنظیم احساسات ، عواطف و خلق و خوی
۱۴٫ نفع شخصی برای …
۱۵٫ چیزها ر ساده تر و راحت تر ساختن
۱۶٫ برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظر
۱۷٫ کمک گرفتن از آنچه می خواهید
۱۸٫ حفاظت از تنبیه فیزیکی
۱۹٫ حفاظت از دارایی ها ، اموال
۲۰٫ حفاظت از امنیت
۲۱٫ محافظت در برابر از دست دادن وضعیت یا یک موقعیت خاص
۲۲٫ از چیزی که تداخل یا که نمی خواهید به انجام برسد
۴٫ و گاهی دروغ می گوییم تا از دیران محافظت کنیم!
اما به نظر من دروغ وجود دارد و به هر شکل نامطلوب است.
— شما به چه دلیل آخرین بار دروغ گفتید؟ —

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


آیا انسان ها شبیه بار الکتریکی اند ...؟

به نظر شما آیا آدم ها شباهتی به بارهای الکتریکی دارند؟شاید در نظر اول هیچ رابطه ای بین آن ها پیدا نکنید ولی من یه رابطه هایی بین انسانها با بار های الکتریکی پیدا کردم :


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


انسان 100 واتی ...!!!

شاید برای تان عجیب باشد ، اما این برچسب برای یکانسان  شاید مسخره کننده به نظر بیاید ؛اما حقیقت دارد !!

بیایید این را واضح تر بررسی کنیم : توان یعنی انرژی برواحد زمان ، به زبان فیزیکی ، توان یعنی قدرت انجام کار در واحد زمان .

  

یک انسان بالغ و فعال (فعال به این معنی که حداقل سه تا پنجمرتبه در هفته فعالیت داشته باشد) ؛ با محاسباتی که توسط متخصصین تغذیه انجام شده، بین 2500 تا 3000 کیلو کالری در هر شبانه روز انرژی مصرف می کند . این میزانبرای افرادی که معمولا ورزش نمی کنند بین 2000 تا 2500 کیلو کالری می باشد . برای یک فردمعمولی که فعالیت نرمالی دارد ، اگر میزان متوسط انرژی دریافت شده را تقسیم بر مدتزمان شبانه روز کنیم ، توان او بدست خواهد آمد .

بر این اساس ، توان یک انسان به شکل متوسط برابر خواهد شدبا :

121وات

این میزان تقریباً برابر یک لامپ رشته ای 100 واتی است . بااین حساب  قدرت انجام کار یک انسان در طییک شبانه روز  ،  از یک لامپ 200 واتی  یا  جاروبرقی 2500  واتی ، منزلش کمتر است !

آخه آدم این قدر کم قدرت ، ولی پر مدعا ...!!!

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


به یاد دبستان ... !

گاو مامامی کرد ٬ گوسفند بع بع می کرد ٬ سگ واق واق می کرد.

همه با همصدا می زدند حسنک کجایی؟

شب شدهبود اما حسنک هنوز به خانه نیامده بود حسنک مدت های زیادی است که به خانه نمی آید....


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


الکترومغناطیس محمود دیانی

در این کتاب نخوانیم ... می خواهیم کتاب الکترومغناطیسدیانی را به شما معرفی کنیم . این کتاب در واقع یک رهیافت حل مساله در الکترومغناطیساست ، که توسط محمود دیانی تالیف شده است . برای کسانی که دوست دارند تسلط نسبیروی مباحث الکترومغناطیس داشته باشند ؛ این کتاب می تواند این مهم را بر آورده کند. این کتاب در 10 فصل تالیف شده ، که تمام مباحث الکترومغناطیس 1 و تقریباً مباحثالکترومغناطیس 2 دوره ی لیسانس را پوشش می دهد .

ویژگی بارز این کتاب آموختن نحوه ی حل کردن مسائل الکترومغناطیسبه شکلی بنیادی است ، که ویژگی بارز این کتاب به حساب می آید . در این کتاب 550مساله حل شده به شکل کامل وجود دارد و علاوه بر این ؛ مبحث نسبتاً مفصلی را در فصلاول راجع به حساب برداری دارد ، که انصافا ً در حل مسائل مغناطیس از واجبات است ودر این فصل به شکل کاملی به میان می آید .

ار دیگر ویژگی های این کتاب ارائه روش های حل مساله در ابتدایمسائل آن مبحث است ، که  روش حل را کاملاًشفاف تر می کند و یک ویژگی مهم محسوب می شود .


در پایان این کتاب مسائلی هم از آزمون های فوق لیسانس آوردهشده است .

این کتاب بر اساس کتاب های الکترومغناطیس هیت ؛ الکترومغناطیسمیلفورد و الکترومغناطیس میدان و موج چنگ تالیف شده و هم برای دانشجویان فیزیک وهم دانشجویان مهندسی برق قابل استفاده است .

این کتاب توسط انتشارات نص منتشر شده و در بازار ایران هماکنون قابل تهیه است . و قیمت آن (چاپ هفتم) 7000 تومان می باشد .

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


کتاب خانه ی مان هم راه اندازی شد ...!
در این کتاب خانه سعی شده کتاب هایی که در دوره ی لیسانس تدریس میشه یا به عنوان منبع معرفی میشه ، قرار بگیره .


اولین مجموعه ی این کتاب خانه ، مجموعه ی مکانیک کوانتمی هستش ، که میتونید از لینک زیر  کتاب ها رو دریافت کنید .

در انتهای هر مجموعه کتاب هایی هم در سطوح مختلف معرفی شده که می تونید از اونها استفاده کنید . مجموعه های دیگه هم پس از کامل شدن به کتاب خانه اضافه میشوند .
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


مکانیک مورین

در این کتاب نخوانیم... می خواهیم کتاب مکانیک مورین رامعرفی کنیم . کتاب مکانیک مورین یکی از کتاب های چالش بر انگیز در مکانیک است .این کتاب در سطح متوسط به بالا تألیف شده است . این کتاب برای کسانی که می خواهنددر المپیاد فیزیک (دانشجویی ) شرکت کنند یا می خواهند تسلط بیشتری برای شرکت درآزمون فوق لیسانس داشته باشند ؛ توصیه می شود .

این کتاب فصل های مکانیک تحلیلی دوره ی لیسانس را پوشش میدهد . و علاوه بر این در هر فصل علاوه بر بیان مفاهیم و نکات مهم در آن مبحث ، تعدادزیادی مثال حل شده به همراه دارد . نسخه ی زبان اصلی این کتاب در ایران موجود می باشد(با قیمتی حدود 80 هزار تومان) ؛ ولی این کتاب تاکنون (سال 90 ) در ایران ترجمهنشده است . ولی می توانید از لینک زیر جدیدترین ویرایش آنرا دانلود کنید . زباناصلی آن انگلیسی می باشد .


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


این ها اژدها بودند ... !
این شخصیت ها ، کسانی بودند  که حدودا 50-40 سال هست که  فوت کردند ؛ اما تفکرشان هنوز هم که هنوزه  زنده است .
خواستم تو عنوان بنویسم : غول های فیزیک ؛ اما دیدم با این قدرتی که این ها داشتند عنوان اژدها مناسب تر است .
در داخل این اژدها-های فیزیکی یک خانم هم دیده میشه ؛ خانم ماری کوری . به امید آن روزی که  اژدهای ما هم توی یه چنین عکس هایی باشه ...


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


اندر احوالات نمایشگاه بین المللی کتاب ...!

متنی که در زیر می خوانید ؛ طنزی است ایرانی ،  که از دید یک خارجی که به نمایشگاه آمده نوشته شده است . این متن طنزی بیش نیست . لطفا کسی به خودش نگیره .

من برای اولین بار بود که به ایران، همچنین برایاولین بار بود که به نمایشگاه کتاب تهران می ­آمدم.

خیلی ذوق زده شده ­بودم. چیز­هایی که دیدیم خیلی برایم جالب و تازه بود.

من هیچ کجای دنیا از این چیز­های جالب ندیده بودم .

ایرانی­ها برای کتاب و کتاب­خوانی خیلی ارزشقائلند، طوریکه در مدت برگزاری نمایشگاه از کودک دو ساله تا پیرمرد نود ساله بهنمایشگاه می­آیند و نمایشگاه خیلی خیلی شلوغ است .


 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


شب یوری ...!

احساس بی وزنی در مقایسه با شرایط موجود در زمین تا حدی نا آشناتراست . " این مانند این است که شما را به شکل عمودی با بند از جایی آویزانکنند . در چنین شرایطی احساس می کنید که معلق هستید . " این گفته ی یوریگاگارین ؛ اولین انسان فضا نورد بود .


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


خواص تمشک
تمشک

مجله میهن
: تمشک یکی از لذیذترین میوه های توتی است. گل این میوه منبع غذایی خوبی برای زنبورعسل به منظور جمع آوری شهد است.طعم شیرین تمشک از فنولیک اسید موجود در آن و رنگ سیاه آن از موادشیمیایی متعدد ناشی می شود.علاوه بر داشتن طعم مناسب این میوه دارای خواص درمانی زیادی است که دراین مطلب به آن می پردازیم.
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


چگونه سنگ های معدنی را درخشان کنیم؟
تمیز کردن سنگ

مجله میهن
: حفظ درخشش جواهرات و زیورآلات تأثیر بسیاری بر زیبایی آنها دارد. این در حالی است كه با استفاده از سنگ‌های قیمتی پس از گذشت چند روز از درخشش آنها كم می‌كند زیرا گردوخاك، كرم‌های صورت و لوسیون‌های بدن، بقایای صابون و مواد شوینده و... روی آنها می‌نشیند. 
به همین دلیل اغلب توصیه می‌شود برای حفظ درخشندگی، از روش‌های مخصوص برای تمیز كردن آنها استفاده شود. قبل از هرگونه اقدامی باید از محكم بودن بست‌ها و استحكام سنگ‌ها اطمینان حاصل كرد. 
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


همه چیز در مورد رشد قدی

رشد قد کودک

مجله میهن: رشد کودک یکی از مهم ترین موضوعاتی است که والدین بی صبرانه انتظار آن را می کشند. والدین ماه به ماه متوجه اضافه شدن وزن کودک، افزایش قد و بیشتر شدن توانایی های کودک خود می شوند. یکی از شیرین ترین لحظه های زندگی مشاهده افزایش قد فرزندان است و طبیعی است که همه بخواهند کودکشان قد بکشد. اما این خواسته فقط به دوران کودکی مربوط نمی شود. بسیاری از نوجوانان و جوانا ن از قد خود ناراضی هستند و دلشان می خواهد قد بلند باشند.به طور طبیعی بیشتر افراد دوست دارند قد بلندی داشته باشند اما آیا می دانید رشد قدی طی چه مراحلی رخ می دهد و چگونه می توان قدی بلندتر داشت؟ اگر به این موضوع علاقه مند شده اید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


با یك كلمه فشارهای روحی را كاهش دهید
عذر خواهی

مجله میهن
: عذرخواهی و پوزش طلبیدن از جمله مهارت‌هایی است كه فراگیری آن از نخستین سال‌های تولد آغاز شده و نقش آن بر زندگی فردی و اجتماعی تأثیرگذار است. 
شیوه برخورد والدین و اعمال روش‌های تربیتی به دور از تنبیه‌های فیزیكی در دوران كودكی سبب خواهد شد تا فرزندان میان غرور كاذب و به گردن گرفتن اشتباهات تفكیك قائل شده و به جای اینكه هنگام ارتكاب خطا دیگران را مقصر بدانند، مهارت عذرخواهی كردن را در زندگی فردی‌شان به‌كار گیرند. 
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


روش پیشگیری از سکته مغزی
سکته مغزی

مجله میهن
: قرار گرفتن در معرض خطر سکته مغزی مانند بیماری قلبی به مجموعه‌ای از عوامل طبیعی (ژن‌ها)، عوامل محیطی (نحوه بزرگ شدن و محیط زیست) و گزینه های شخصی (سیگار کشیدن، ورزش، و غیره) مربوط می شود.
برای اغلب ما انتخاب‌های شخصی است که تعیین کننده بروز سکته مغزی در آینده ماست. انتخاب گزینه‌های سبک زندگی سالم می تواند تا 80 درصد خطر دچار شدن به سکته مغزی را کاهش دهد. هیچ دارو، یا وسیله یا مداخله درمانی این همه تاثیربخش نیست.
سکته مغزی ناشی از نرسیدن جریان خون به بخشی از مغز است. نرسیدن اکسیژن به این علت به سلول‌های مغزی باعث مرگ آنها در طول چند دقیقه می‌شود. گاهی این آسیب مرگبار است و فرد را می‌کشد. اما در اغلب موارد سکته مغزی باعث مرگ فرد نمی‌شود.
گرچه در برخی از این بازماندگان هیچ علامت جسمی یا ذهنی به جای نمی‌ماند، بسیاری از آنها دچار اختلال در صحبت کردن، فلج، و سایر مشکلات می‌شوند. در واقع سکته مغزی مهمترین علت معلولیت است- تقریبا از هر سه فرد دچار سکته مغزی یک دچار معلولیت دائمی می‌‌شود و نیاز به مراقبت درازمدت دارد.
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


همیشه خودش را اول می بیند!
مرد خود شیفته
نظر شما چیه ؟
مجله میهن: افراد خودبزرگ‌بین یا خود شیفته، اهمیت اغراقی برای خود قائل هستند. انتظار دارند مورد توجه فوری قرار بگیرند، نیازهایشان به سرعت برطرف شود و خواسته‌هایشان به سرعت انجام گیرد. 
آنان خود را شایسته چیزهای خوب می‌دانند اما برای كسب آن چیزها نیازی به زحمت كشیدن حس نمی‌‌كنند. واكنش دیگران در برابر افراد خودبزرگ‌بین و خودشیفته عموماً منفی است. زیرا افراد خودشیفته دیگران را وسیله و ابزار می‌دانند تا به هدف خود برسند. آنان برای احساسات انسا‌ن‌ها و موجودات دیگر ارزشی قائل نیستند زیرا اصولاً نمی‌توانند خود را به جای موجودات دیگر بگذارند. 
یك فرد خودشیفته زمانی كه با صف مواجه می‌شود عوض آنكه در انتها قرار بگیرد به ابتدای صف می‌رود و در برابر اعتراض دیگران می‌گوید: «مگر نمی‌دانید من چه كسی هستم؟ من كه نمی‌توانم مثل شما ساعت‌ها در صف منتظر باشم. من كارهای مهمتری دارم كه باید به آنها برسم.» 
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


7 مراقبت‌ از كودكان در پارك
کودک در پارک

مجله میهن
: تمام آرزوهای یك كودك در بازی‌های او خلاصه می‌شود، كودك هنگام بازی مسائل مختلفی را فرامی‌گیرد و در حقیقت بازی، رشد فكری كودك را بهبود بخشیده و مهارت‌های ارتباطی، ادراكی و ذهنی او را افزایش می‌دهد. بازی‌ها به دو دسته بازی‌های فكری و بازی‌های فیزیكی، تقسیم می‌شوند و تركیب هر دو سلامت جسم و روح كوك را تضمین می‌كند. كودكان هنگام انجام بازی‌های فیزیكی به مراقبت بیشتری نیاز دارند و این مراقبت هنگامی كه كودك در محیط‌هایی مانند پارك‌ها كه شلوغ هستند و وسایل بازی گوناگونی در آنها وجود دارد بیشتر نمود پیدا می‌كند. بنابراین برای محافظت از كودكان و تبدیل روز تفریح آنها به خاطره‌ای ماندگار، توجه به چند نكته ضروری است. 
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


روش جلوگیری از دروغ گفتن کودکان
کودک دروغگو

مجله میهن
: وقتی ما با یک کودک خردسال سر و کار داریم، گاهی اوقات آرزو می‌کنیم بفهمیم که حقیقت چیست، یا اینکه تلاش می‌کنیم بفهمیم کدام یک از جملاتی که شنیدیم واقعی است و کدامیک زاییده تخیلات کودک
تصور کنید کودکی 3 ساله را در حالی که میان شیرهای ریخته شده ایستاده و یک لیوان خالی در دست دارد و می‌گوید " شیرها را من نریختم" یا " یک نی نی دیگه ماشینمو شکست" یا " من اسباب بازی‌هامو بیرون نریختم، سگه ریخت" و نظایر آن.
واقعیت موضوع این است که همه بچه‌ها گهگاه دروغ می‌گویند و اگر چه دروغ، قسمتی طبیعی از رشد کودک است، اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت. آموزش صداقت و درستی جزء وظایف والدین است. به منظور اقدام بهتر، نیاز است بدانید که چرا فرزند خردسال شما دروغ می‌گوید و چطور به او بیاموزیم که به صداقت و راستی ارج نهد.
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


آندره توپولف؛دشمن خلق- قهرمان خلق


تمبر پستی که در سال 1980 برای یادبود آندره توپولوف در شوروی سابق منتشر شد.

آندرهتوپولف (Andrei Nikolayevich Tupolev)ششمین فرزند از هفت فرزند والدینش بود. آندره در سال 1908 در دو دانشگاه روسیهپذیرفته شد؛ مدرسه عالی فنی مسکو و انستیتوی مهندسین راه آهن. توپولوف به مدرسهعالی فنی مسکو پیوست و در سال 1909 مطالعه آیرودینامیک را زیرنظر ژوکوفسکی ،ازپیشگامان پرواز روسیه، آغازکرد. در همین دوران بود که آندره یکی از اولین تونلهایبادجهان و اولین تونل باد روسیه را برای آزمایشگاه مدرسه عالی فنی ساخت.

درسال 1911 توپولوف به انقلابیون پیوست و اندکی بعد دستگیرشد. توپولوف به زادگاهشبازگردانده شد و تا سال 1914 اجازه نیافت که به محیط علمی بازگردد. آندره در سال1918 به عنوان مهندس مکانیک و با پایان نامه ای درباره هواپیماهای آب نشین فارغالتحصیل شد. در دهه بیست توپولوف در همان دانشگاهی که علم پرواز را آموخته بود بهآموزش آیرودینامیک مشغول شد.

درسال 1929 تلاشهای توپولوف به بنیانگذاری "انستیتو مرکزی آیرودینامیک وهیدرودینامیک" انجامید. وظیفه دفتر طراحی مرکزی این سازمان تهیه طرح هاییبرای ساخت بمب افکن ها و هواپیماهای تجاری بود. توپولوف به طرح های تمام فلزی یونکرس، پیشگام هوانوردی آلمانی، علاقمند بود و سعی داشت تا راه او را ادامه دهد. درهمیندوران بود که توپولف بارقه ای از خلاقیت خود را به نمایش گذاشت. توپولف تی بی-3اولین بمب افکن سنگین 4 موتوره جهان بود که هیچ ستون نگهدارنده ای برای بالهایشنداشت. طراحی این هواپیما در سال 1926 آغازشد و تا سال 1929 به طول انجامید. اینهواپیما توانست 4 رکورد پروازی را در آن زمان بکشند و با اینکه در زمان جنگ جهانیدوم یک هواپیمای منسوخ و کهنه بود بازهم به صورتی گسترده در نقش بمب افکن یاهواپیمای باری بکارگرفته شد. در تابستان 1941 در حدود 25 درصد بمب افکنهای ارتش سرخرا این هواپیما تشکیل می داد. کیفیت توپولف تی بی-3 به اندازه ای خوب بود کهآلمانها هواپیماهای غنیمت گرفته شده از چکسلواکی و روسیه را در لوفت وافه به خدمتگرفتند.

 

T.B-3

دهه30 برای توپولف با ساخت پرتعدادترین بمب افکن ساخته شده در اواخر دهه سی و اولینهواپیمای مدرنی که به تعداد زیاد در شوروی ساخته شد آغازشد. بمب افکن توپولف-اس.بیاولین پروازش را در سال 1934 انجام داد و بسیاری از آنها در اسپانیا، چین،مغولستان، فنلاند و همچنین در برابر آلمان جنگیدند. زمانی که شعله های جنگ جهانیدوم به شوروی کشیده شدند این بمب افکن ها 94 درصد استعداد ناوگان بمب افکنهای ارتشسرخ را تشکیل می داد. نمونه های غیرنظامی توپولف-اس.بی سالها در خطوط هوایی بلوکشرق پرواز می کردند.

Tu-S.B

باگسترش دفاتر طراحی هواپیما در کشور شوراها آندره تصمیم گرفت تا یک دفتر طراحی برایخود تأسیس کند. به هر حال تأسیس این دفتر برای توپولوف خوش یمن نبود چرا که در سال1937توسط سازمان امنیت استالین به جرم فعالیتهای فاشیستی دستگیرشد و به زندانافتاد.

دوسال بعد سرویس امنیتی در یکی از آزمایشگاه های مخفی خود در نزدیکی مسکو تعدادی ازدانشمندان و طراحان هواپیما را سازمان دهی کرد و آندره نیز به نزد آنان فرستادهشد.عاقبت در سال 1940 توپولوفمحاکمه و به ده سال زندان محکوم شد.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


پرواز یک جنگنده بمب افکن اف 4 ایرانی در ارتفاع بسیار پایین بر روی یک جاده ی عراقی


در این تصویر پرواز یک جنگنده بمب افکن اف4 ایرانی در ارتفاع بسیار پایین بر روی یک جاده ی عراقی در زمان جنگ را میبینید.شجاعت و پذیرش ریسک بالا در عکس کاملا مشهود است. خلبان ایرانی جنگنده برای رسیدنبه هدف و بمباران ان و در امان ماندن از شناخته شدن توسط رادارهای دشمن و موشکهایپدافندی و غافلگیری دشمن در این ارتفاع پرواز می کند.


بیش از دو سوم خلبان‌های اف چهار که ایران در آغاز جنگداشت، در طی این جنگ، جان خود را در راه دفاع از میهن نثار کردند.  یادشانگرامی باد...

محمدحسین پاز

در صورت استفاده در سایر وبلاگها و سایتها لینک مطلب در Wars and history و نام نویسنده و یا مترجم را ذکر کنید.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


اکس-20 دیناسور

با آغاز عصر فضا و مسابقه فضایی بین دوابرقدرت، نیروی هوایی آمریکا پروژه ساخت یک فضاپیمای چندمنظوره را در دستورکارقرارداد. این فضاپیما بر خلاف فضاپیماهای کپسولی آن دوران ،که پس از اتمام مأموریتبه صورت سقوط آزاد وارد جو زمین می شدند و یکبار مصرف بودند، شباهت زیادی بهشاتلهای امروزی داشت و قرار بود که پس از واردشدن به جو بر روی زمین فرودآمده وبرای پروازهای فضایی بعدی آماده شود. این مسئله، فضاپیمای جدید را بسیار فراتر ازطرح های معمول آن دوران مانند جیمینی (آمریکا) یا وسخود (روسیه) قرارمی داد.

کپسولیکبار مصرف جیمینی

مأموریتهای درنظرگرفته شده برای اینفضاپیما عبارت بودند از: شناسایی، بمباران، نجات فضایی، تعمیرات مداری ماهواره هاو دست آخر خرابکاری یا از بین بردن ماهواره های حریف. این پروژه در روز 24 اکتبر1956 آغازشد و فضاپیمای اکس-20 دیناسور نامگرفت.

نقاشی تخیلی از لحظهپرتاب دیناسور-1 به فضا


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


کاتامران آبی-خاکی ال.کت

از زمان نبرد ماراتون ،بزرگترین عملیاتآبی-خاکی تاریخ به مدت 24 قرن، تا نبرد اینچون ،بزرگترین عملیات آبی-خاکی قرنبیستم، یک تک آبی-خاکی به ساحل دشمن مشکلاتی مشترک به همراه داشته است. گرفتنسرپل، پشتیبانی از نیروی تک کننده، سرکوب کردن دفاع ساحلی حریف و پیشگیری از آتشخودی و مسائلی از این قبیل هنوز هم چالش برانگیزند. اما در حقیقت مهمترین وخطرناکترین بخش عملیات ،یعنی پیاده کردن نیروها در ساحل، هنوز هم بزرگترین دغدغهفکری طراحان عملیات نظامی را تشکیل می دهد.

در جنگ جهانی دوم استفاده از لندینگ کرافت،که توسط هر دو طرف درگیر استفاده شد، تا حدودی از مشکلات پیاده کردن نیروها کاستاما این وسیله هنوز هم یک وسیله آرمانی برای تکهای آبی-خاکی نبود.

این گونه عملیات نیاز به وسیله ای سریعدارند که بتواند به سرعت از کشتی مادر جداشده و حجم زیادی سرباز یا تجهیزات را بابیشترین حفاظت در ساحل تخلیه کنند. لندینگ کرافتهای معمولی علاوه بر سرعت کمتکانهای زیادی داشته و هدایت آنها نیز با سختی همراه است. با سنگین شدن تانکها و دیگرادواتزرهی و مهندسی-رزمی مشکلات لندینگ کرافتهای قدیمی ابعاد بیشتری یافته است. سپاه تفنگداراندریایی آمریکا امروزه به جای تانکهای شرمن 30 تنی دوران جنگ جهانی دوم بایدتانکهای 67 تنی آبرامز را در ساحل پیاده کند.

امروزه سپاه تفنگداران دریایی آمریکا ازهاورکرافتهای سنگین و بزرگ ال.سی.ای.سی برای این منظور استفاده می کنند امافرانسوی ها برای تخلیه نفرات ،و به ویژه بارهای سنگین، راه دیگری یافته اند. پروژهلندینگ کراف جدید فرانسوی ها در سال 2000 توسط دفتر تحقیقاتی صنعتی نیروی دریاییآغاز شد اما در سال 2003 کنار گذاشته شد. به خدمت گرفتن ناوهای هلیکوپتربر میسترالتوسط نیروی دریایی فرانسه بار دیگر نیاز به چنین وسیله ای را یادآور شد و در نتیجهدر سال 2008 طراحی سیستم حمل و نقل بر اساس طرح کاتامران به جریان افتاد. اکنون یکنمونه در ابعاد واقعی از لندینگ کرافت جدید فرانسه ،با نام ال-کت، توسط کشتی سازیگاملین ساخته شده و در پایگاه نظامی تولون تحت آزمایش قرارگرفته است. این لندینگکرافت توانست در ماه مارس 2010 یک دستگاه تانک 54 تنی لکرک را بدون مشکل در ساحلپیاده کند. به گفته دفتر تحقیقات صنعتی نیروی دریایی کارآیی لندینگ کرافت جدید درحد هاورکرافتهای آمریکایی است درحالیکه قیمت آنها تقریبا به اندازه یک لندینگکرافت معمولی می باشد.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


پست فرماندهی هوابرد

شما بهتازگی به فرماندهی یک زیردریایی هسته ای رسیده اید و درحال گشت زنی در آبهای نزدیکبه ساحل دشمن هستید. ناگهان دستگاه های ارتباطی اعلام آمادگی وضعیت قرمز می کنند وپس از آن ارتباط شما با مرکز فرماندهی ناوگان زیردریایی قطع می شود. چه بایدبکنید؟ آیا کشور شما در اثر یک حمله هسته ای تبدیل به صحرای برهوت شده است؟ آیامطابق با دستورالعملهای نظامی باید به کشور حریف حمله کنید؟ اما ممکن است که اینقطعی ارتباط تنها یک اشکال فنی در تجهیزات مرکز فرماندهی باشد؟ وظیفه شما در اینمیان چیست؟


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


نبرد میدوی به روایت تصویر

قبلادر اینجا اشاره کردیم که چگونه تلاشهای رمزشکنی و شنود آمریکایی ها سبب شد تااطلاعات کافی برای ضدحمله به نیروهای ژاپنی در اقیانوس آرام را بدست آورد. نتیجه اینضدحمله ها سدکردن تهاجم ژاپنی ها در نبرد دریایی کورال سی و شکست دادن آنها درنبرد دریایی میدوی بود.

طرح عملیاتی نبرد میدوی

نبرددریایی کورال سی اولین نبرد دریایی بود که تماما توسط جنگنده های برخواسته ازناوهای هواپیمابر به انجام رسید. پس از نبرد کورال سی، مغز متفکر نیروی دریاییژاپن دریاسالار یاماماتو طرح حمله به میدوی را ریخت. میدوی جزیره ای کوچک در شرقهاوایی بود و یاماماتو انتظار داشت با حمله به میدوی ناوهای هواپیمابر آمریکایی بهدفاع برخیزند و او بتواند آنها را به دام اندازد. اما با اطلاعاتی که دریاسالارنیمیتز توسط شنود کسب کرده بود برنامه ای ریخته شد تا خود ژاپنی ها به دام افتند.

درنهایت، ناوگان ژاپن که از موقعیت 3 ناو هواپیمابر نیمیتز بی خبر بودند، در روزچهارم ژوئن 1942 به میدوی حمله کردند ولی با حمله غافلگیر کننده جنگنده هایآمریکایی 4 فروند ناوهواپیمابر بزرگ خود را به همراه هواپیماها و خدمه کارکشتهآنها از دست دادند و ناچار به عقب نشینی شدند.

نبردمیدوی از حیث تناژ شناورهای شرکت کرده در آن بزرگترین نبرد تاریخ و از حیث اهمیتدر روند جنگ یکی از مهمترین نبردهای جنگ جهانی دوم می باشد. پس از این جنگ بود کهژاپن برتری خود را در اقیانوس آرام از دست داد و در انتهای جنگ شکست را پذیرا شد.

گزارش تصویری این نبرد به زبان فارسی را می توانید از اینجا دانلود کنید. عکسها و طرح هایبکارگرفته شده در این گزارش را از آرشیو نیروی دریایی آمریکا گرفته ایم و نقشه هاهم توسط خودم به زبان فارسی برگردانده شده اند.

فیلمی از لاشه ناوهواپیمابر یورکتان ،که در این نبرد غرق شد، را می توانید اینجا ببینید.

در سال 1942 بر اساس این نبرد فیلمی تبلیغاتی ساخته شد که برنده جایزهاسکارشد. این فیلم را می توانید از این آدرس دانلود کنید. در سال 1976 هم مجددا یک فیلم سینمایی بر اساس این نبرد ساخته شد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


استریکس؛خمپاره هوشمند

استریکسمانند هر گلوله خمپاره دیگری شلیک می شود اما شباهت آن با یک گلوله خمپاره معمولیبه همینجا ختم می شود. استریکس به یک حسگر مادون قرمز مجهز شده است که می تواندادوات زرهی دشمن را در صحنه نبرد یافته و با تغییر دادن مسیر حرکت خود مستقیما بههدف اصابت کند. استریکس یک گلوله شلیک کن-فراموش کن حقیقی است و توانایی تشخیصاهداف حقیقی را از اهداف دروغین و آتشهای ساختگی دارد.

تولیداین گلوله خمپاره باهوش توسط شرکت سوئدی سآب بوفورس در میانه دهه 90 قرن گذشته بهثمر رسید. هدف از ساختن این گلوله رسیدن به توانایی "یک شلیک- یک اصابت"برای آتشبارهای خمپاره انداز بود. پس از جستجوی هدف به وسیله حسگر نصب شده در سر استریکس، پره های نصب شده در انتهای گلوله آن را با دقتی بسیار بالا به سمت هدفهدایت می کنند. اصابت گلوله از سمت بالا و دارا بودن سرجنگی مجهز به خرج شکل دارمی تواند برای هر تانکی مرگبار باشد.

استریکسرا می توان از هر خمپاره اندازه 120 میلیمتری معمولی شلیک کرد و نیاز آموزشی خدمهآن حداقل می باشد. خدمه باید قبل از شلیک اطلاعات موقعیت هدف را با یک کامپیوترمخصوص در حافظه استریکس ذخیره کنند. این عملیات به نوعی مانند تنظیم فیوزهایمعمولی سرخمپاره می باشد. خدمه آموزش دیده می توانند در هر 20 ثانیه 3 گلوله استریکس را به سمت هدف روانه سازند که نرخ آتش مناسبی به شمار می رود. برد گلوله استریکس 7 کیلومتر است و نگهداری آن ،غیر از مواظبت بیشتر در برابر رطوبت، ماننددیگر گلوله های خمپاره می باشد.

اینگلوله ها از سال 1994 به خدمت ارتش سوئد درآمدند و ارتش سویس نیز تعدادی از آنها راسفارش داده است. کشورهای دیگری مانند آمریکا و روسیه اکنون در جهت ساخت این گونهگلوله های باهوش قدم برمی دارند.


فیلم کوتاهی درباره استریکس

توضیحات فیلم:

اصطلاح MBT به معنای "تانک اصلی میدان نبرد" می باشد.


نویسنده:رضاکیانی موحد

با همراهی محمدحسین پاز

انتشار بافته در ماهنامه جنگ افزار

ISSN 1735251-7

در صورت استفاده در سایر وبلاگها و سایتها لینک مطلب در Wars and history و نام نویسنده و یا مترجم را ذکر کنید.


حمله به کشورهای اسکاندیناوی،نروژ/ عملیات فورتیتود شمالی / ارتشی که نبود


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


کمدی
اونایی که وقتی میبینن نماز نمی خونی، نمازشونو با عربی غلیظ و تلفظ عمیق و بلند می خونن! این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


" اعترافات یک عالم "

اعترافات یک عالم در لحظه ی مرگ.

عالم رو به حضار در مجلس کرد و گفت:

"می خواهم بگویم،که اگر یکبار دیگر میزیستم،دست به انجام چه کارها که نمی زدم و دست از انجام چه کارهایی که بر نمی داشتم.می خواهم بگویم که هیچ چیز را با احساس زیبای لمس گلبرگ های گل های زیبا معامله نمیکردم،که امروز به این یقین رسیده ام که مرگ احساس،تنها چیزیست که روح انسان را می میراند.می خواهم بگویم که نفرتم را از همه چیز و همه کس، بر روی یخ وجودم می نوشتم و خوبی های دیگران را بر لوح سنگی قلبم.آری قلب من در آن زمان از جنس سنگ خارار میشد،سخت و سفت و بی رحم.البته در از به یاد نبردن خوبی های دیگران.اگر یک بار دیگر می توانستم باشم،کاری می کردم که خورشید باشد و از بودن با من خوشحال.من از آن می ترسم که خسوف کار هر دقیقه ی خورشید باشد و یا شود.اگر یکبار دیگر می توانستم باشم کاری می کردم که " ترس " تنها در سیاهی شب و یا در ارتفاعات بلند بر من مستولی یابد،نه در رفتن و حرکت به سوی قله ای که می دانم که اگر به آن نرسم،ترس سراسر وجودم را فرا خواهد گرفت.من اگر یکبار دیگر می توانستم باشم همواره سعی می کردم که "باشم"،نه اینکه افتخارم این باشد که قبلا بوده ام،و یا اینکه بعدا خواهم بود.که من آموخته ام،زندگی تنها به باشم های من هدیه خواهد داد،نه به بودن در گذشته و یا خواهم بودن های من در آینده.من اگر یکبار دیگر بودم به شما،نه چه می گویم به " خودم" قول میدادم که "عشق "را تنها یک مقدمه ی زیبا و کوتاه و چند صفحه ای بدانم و بنامم.مقدمه ای که سعادت را به من ارزانی خواهد  داشت،البته نه در ماندن در آن،بلکه در گذر از آن و رسیدن به متن اصلی ایی که من آنرا دوست داشتن می نامم.اگر یکبار دیگر بودم،به همه می گفتم که سعادت در "حرکت" است نه در "رسیدن"،که من به همان اندازه که از " ترس" می ترسم،به همان اندازه و حتی بیشتر از رسیدن به مقصد واهمه دارم،چون معتقدم بزرگترین قالبی که شیطان در آن ظهور میابد،خوشی زود گذر و فریبنده ی " لحظه ی رسیدن" است،من اعتراف می کنم که در هیچ کجا به اندازه ی " وادی مشکلات و میدان سختی ها" نزدیکی خدا را به خود احساس نکرد ه ام. واین است تمام اعترافات یک انسان به گفته ی مردم عالم.

پیرمرد با گفتن این حرف با انگشت اشار ه ی دست راستش به خود اشاره کرد و پس مکثی کوتاه اینچنین ادامه داد:

"گفته هایی که هم اکنون برای من تنها یک گفته است و برای شما شنوندگان تنها یک شنیده و برای تمام خوانند گان تنها یه نوشته و کالبد بی روح و فاقد ارزش،و تنها روحی که می تواند زنده کننده ی این گفته ها و کالبد باشد،" عمل" است و بس.و به راستی روح واقعی در عمل نهفته است،که هر چیزی بدون آن "تنها یک وجود" می باشد.حال هر آنچه می خواهد باشد،چه گفته های یک حقیر مثل من باشد و یا حتی،موجودی توانا باشد با نام " انسان".

من می دانم که دیگر نمی توانم باشم،اما به شما می گوییم که با "عمل" به "دانسته های خود" کاری کنید که تا ابد دنیا مجبور باشد با تمام افتخار نام و یاد نیک شما را با خود به دوش بکشد،که به راستی سعادت تنها در همین چند کلمه خلاصه می شود

                                     " بودن در یاد و خاطره ی نیک مردم"

                                   

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


خود به خودی
نمیدونم چقدر با علم شیرین شیمی آشنای دارید؟

از اونجایی که من کیمیاگرم مطلب امروزم کمی تخصصیه. همیشه توی طبیعت یکسری از واکنش ها خود به خودی هستند،یعنی خود به خود در مسیر پیش رو به پیش میروند. و یکسری از واکنش ها هم غیر خود به خودی هستند.

از نظر من علم شیمی یعنی علم زندگی.واکنش ها و تعاریف این علم همگی درس زندگی هستند.

یکی از اون درسها همین خود به خودی بودنه. این خود به خودی بودن رو میشه به خیلی از مسائل زندگی امروزه بسط بدیم. مثلا همین واکنش زیر:

         

                                                          (زمان)t                       

                                     موفقیت <—————  تلاش + پشتکار               

 

_ مواد اولیه واکنش ( واکنش دهنده ها ): تلاش و پشتکار برای شروع واکنش ضروری است.

_ واکنش احتیاج به زمان دارد. زمان انجام واکنش بسته به نوع تلاش و هدفی که داریدمتغیر است. اما صبوری الزامی است.

_ لازم به تذکر است که برای انجام واکنش احتیاج به کاتالیزگر مناسب  ( نقش آن شروع واکنش و افزایش سرعت )  است.در اینجا کاتالیزگر میتواند امید؛ مثبت اندیشی؛ توکل و ... باشد.

وقتی که همه ی موارد بالا مهیا بود دیگر واکنش شروع خواهد شد.

از علایم ظاهری شروع واکنش احساس آرامش و رضایت ، احساس شادی و تلاش مضاعف خواهد  بود.

در نهایت واکنش پیش رفته و نتیجه نهایی (فراورده) حاصل میشود؛ و فرآورده چیزی جزء موفقیت نیست.

این واکنش به اصطلاح علم شیمی گرماده است. زیرا موفقیت به شدت انرژی زا است و به اطراف خود انرژی مثبت ساطع میکند که اینگونه انرژی محیط را افزایش میدهد. در ضمن وقتی تلاش با پشتکار همراه شد فعالیت آدمی افزون شده که این همان افزایش بی نظمی ( منظورم شلختگی نیستا ! ) در سیستم است. در کنار هم بودن این دوعامل خود به خودی بودن واکنش را قطعی میکند.

پس هر وقت تلاش خودت را کردی و با پشتکار پیش رفتی و توکلت بر خدا بود؛ بدان که قطعا و به طور خود به خودی موفقیت از آن توست. چه بخواهی چه نخواهی.

 

              

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


دست دعا!
"تهران جشنواره دست های کوچک دعا"
آروزیه یک بچه رو گذاشته بودن رو تابلو همه ببینن:

آرزو دارم سر آمپول ها نرم باشد!
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نوشته شده توسط میلاد | لينک ثابت |پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,|


آخرين مطالب لوكس كده
روش کنار آمدن با کابوس های شبانه کودکان خردسال
لوكس كده:بزرگترین حمله سایبری تاریخ، به وزارت دفاع آمریکا+ عکس
تبريك نيمه شعبان
غذاهای مسمومی که شبانه روز می‌بلعیم
لوكس كده:دنياى وب در 60 ثانيه
لوكس كده:مقایسه لپ تاپ با کامپیوتر رومیزی
افزایش سرعت بارگزاری صفحات php و html با چند تکنیک ساده
اتحاد مایکروسافت و بایدو علیه گوگل!
‏‏چطور از دست خستگی چشم جلوی کامپیوتر خلاص شویم؟
داستان فرشته بیکار
سرگذشت جالب یک لغت
چرا به راحتی دروغ می گوییم؟
آیا انسان ها شبیه بار الکتریکی اند ...؟
انسان 100 واتی ...!!!
به یاد دبستان ... !
الکترومغناطیس محمود دیانی
کتاب خانه ی مان هم راه اندازی شد ...!
مکانیک مورین
این ها اژدها بودند ... !
اندر احوالات نمایشگاه بین المللی کتاب ...!
شب یوری ...!
خواص تمشک
چگونه سنگ های معدنی را درخشان کنیم؟
همه چیز در مورد رشد قدی
با یك كلمه فشارهای روحی را كاهش دهید
روش پیشگیری از سکته مغزی
همیشه خودش را اول می بیند!
7 مراقبت‌ از كودكان در پارك
روش جلوگیری از دروغ گفتن کودکان
آندره توپولف؛دشمن خلق- قهرمان خلق


موضوعات
اخبار های سایت عکس عکس های بازیگران مرد ایرانی عکس های بازیگران زن ایرانی عکس های بازیگران مرد خارجی عکس های بازیگران زن خارجی عکس های ایرانی عکس های کودکان عکس های علمی عکس های عاشقانه عکس های طبیعت عکس های ورزشی عکس های ترسناک عکس های هواپیما عکس های هوافضا عکس های نجوم عکس های ماشین عکس های طنز مطالب مطالب علمی مطالب قرآنی مطالب تکنولوژی و فناوری مطالب سلامت مطالب مذهبی مطالب تخصصی مطالب دیگر... مقالات مقالات قرآنی مقالات خودرو مقالات علمی مقالات وبلاگ نویسی مقالات تخصصی دیگر مقالات ... دانلود دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار کاربردی مالتی مدیا امنیتی گرافیکی شبکه ارتباطات آموزشی توسعه وب وبلاگ موبایل بازی تــم برنامـــه کتاب الکترونیکی تفریحی داستان اس ام اس کدآهنگ پیشواز وبلاگ قالب وبلاگ افزایش بازدیدوبلاگ افزایش پیچ رنک وبلاگ مسابقات وبلاگی وبلاگ نویسی اخبار قرآن اطلاعات عمومی ویژه نامه تلویزیون مطالب فقط برای کاربران سایت
لينك هاى لوكس

پرتال اخبار و سرگرمی | فانتزی . کام تاپ پاتوق پایگاه خبری هواداران چلسی برترین وبلاگ دانلود @ بزرگترین سایــــت دانلود @ FOCUS اینتردانلود رئال مادرید سایت علمی نخبگان جوان Theinspireproject کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لــوکس کـــده۱۳+،مطالب علمى،موفقيت،نجوم و هوفضا،فناورى،عكس،دانلود،قالب،اخبار و کدهای جاوا و آدرس loxkadeh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

قوى ترين سرور ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

آرشيو داغ لوكس كده
تير 1390
نويسندگان
نويسندگان لوكس كده :
میلاد
آمار لوكس كده
كاربران آنلاينت: كاربر
تعداد بازديدها:
RSS
لوگوى دوستان
<div style= abzarak.com"
کد جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 1159
بازدید کل : 74365
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


تماس با ما